Aankomst en ontmoeting - Reisverslag uit Tata, Hongarije van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu Aankomst en ontmoeting - Reisverslag uit Tata, Hongarije van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu

Aankomst en ontmoeting

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Diaconale jongerenreis 2018

28 April 2018 | Hongarije, Tata

We zijn aangekomen in Tata. Na een voorspoedige reis kwamen we in Boedapest aan. Beetje verschil wat temperatuur betreft, heerlijk zonnetje. In de middag 25 graden. Met 3 busjes op weg naar Tata. Aangekomen bij de kerk stond er een heerlijke broodmaaltijd klaar. In de middag konden we direct door naar Marcel en Lea in Koch. Of…..we konden nog even op de camping blijven en daar heerlijk zwemmen in het meer. Daar hebben de meesten voor gekozen. Water temperatuur was een beetje koud maar verder mooi. Eenmaal bij Marcel en Lea aangekomen stond de goulash op het vuur te pruttelen. Met elkaar lekker gegeten. Tijd voor ontmoeting met elkaar en de hele familie Buchner. Redelijk op tijd, toch wat vermoeid, weer naar de camping. Daar praten we met elkaar de dag nog even door en dan….zzzzzzzzzzzzzzzzz

Morgen gaan we naar de kerkdienst en ontmoeten we de baptisten gemeente van Tata. We zullen er niet veel van kunnen verstaan. Maar de Geest spreekt alle talen. William zal namens ons iets vertellen over zijn motivatie om mee te gaan met deze reis. In de middag gaan we naar Esztergom. We gaan daar in ieder geval de kringloopwinkels bekijken die we gaan verbouwen.