Vrijdag en zaterdag - Reisverslag uit Tata, Hongarije van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu Vrijdag en zaterdag - Reisverslag uit Tata, Hongarije van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu

Vrijdag en zaterdag

Door: Niet belangrijk

Blijf op de hoogte en volg Diaconale jongerenreis 2018

05 Mei 2018 | Hongarije, Tata

Heel, heel kort.
We zitten op het vliegveld en gaan zo het vliegtuig in.

Gisteren beide projecten op de redelijke manier kunnen afronden. De spreuk van gisteren was "less is more". Niet alles kan. We hebben Marcel en Lea op een bijzondere manier kunnen helpen in hun bedienen.

In Esztergom hebben we de dames ontzettend kunnen helpen met het opknappen van de winkel. We hopen dat ze hierdoor nog beter in staat zijn om vanuit hun kringloopwinkel mensen te ondersteunen. En daarbij het evangelie kunnen doorgeven.

In de avond de week op een mooie manier met elkaar afgesloten. Zojuist afscheid genomen van Marcel, Lea en hun kinderen. Een bijzonder gezin!