Thuiskomst - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu Thuiskomst - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu

Thuiskomst

Door: Ronny

Blijf op de hoogte en volg Diaconale jongerenreis 2018

12 Mei 2018 | Nederland, Giessen-Oudekerk

Zo we zijn weer thuis. Ja alweer een weekje hoor. Eindelijk even de tijd genomen om het laatste verslag te schrijven. Fijn dat jullie allemaal erg betrokken waren tijdens de reis maar ook na thuiskomst. Inmiddels beginnen de verhalen bij de deelnemers wel een beetje los te komen.

Deze werkvakantie gaat te boek als WERK!!!!vakantie. Met elkaar hebben we hele lange dagen gemaakt. En daardoor ook veel werkverzet.

Als begeleiding waren we wel een beetje bezorgd over de enorme hoeveelheid werk die we hebben verzet. Is er wel voldoende tijd geweest om alle indrukken met elkaar een plekje te geven. Maar gezien sommige reacties van deelnemers is dat best goed verlopen.

Zaterdag middag zijn we veilig weer op Schiphol aangekomen na een voorspoedig reis.

Zondagavond 13 mei zijn we als groep in de avonddienst aanwezig. Twee van de deelnemers zullen dan kort hun eigen ervaring toelichten. Op donderdagavond 17 mei zijn we met een groot deel van de groep aanwezig op de Missionaire avond. Dan zullen we de reis verder toelichten en ook in beeld laten zien. Die avond begint om 20:00u en duurt tot 22:00u in de Oude School.

Grt,
Van ons allemaal.