Aamkomst en 1ste dag - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu Aamkomst en 1ste dag - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu

Aamkomst en 1ste dag

Door: Mathijs en Jarnoud

Blijf op de hoogte en volg Diaconale jongerenreis 2018

21 Juli 2019 | Nederland, Giessen-Oudekerk

Na een vlucht van ruim anderhalf uur zijn we aangekomen in het warme en zonnige Tata, na een warm ontvangst van Marcel, Himsha, Jarmo en Pirjo op het vliegveld, zijn we vervolgens vertrokken richting Tata. De ene helft van de groep is met een tweetal busjes richting de camping gegaan, de andere helft van de groep is per bus en trein richting de kerk in Tata gegaan waar de rest van de groep later aan zou sluiten.
Na een korte uitleg van de werkzaamheden die ze hier doen, zijn we teruggegaan naar de camping waar we met z’n alle lekker hebben gegeten.
Vervolgens hebben we nog een kennismakingsspel gedaan waarbij we de foto’s (van toen we 3 jaar oud waren) bij de juiste persoon moesten plaatsen.
Na deze lange dag hebben we nog een lekkere duik genomen in het meer bij de Camping om even lekker af te koelen.

Tot morgen!

Amber, Anne Fleur, Anne, Arlene, Auke, Daan, Diederik, Eva, Hessel, Ilse, Jarnoud, Jasmijn, Jorin, Karsten, Laura, Mathijs, Nienke, Rob, Thirze, Wiebe, William, Henk, Ronny en Jorrit

• 21 Juli 2019 - 12:02

Cor Den Besten:

Beste Hongarije gangers,
    Wij wensen jullie een fijne tijd toe.
    Willen jullie de groeten doen aan Marcel en Lea.
    Groet,
    Cor en Hillie den Besten.

• 21 Juli 2019 - 13:55

Arie En Jannie De Waard:

Hoi allemaal,
    Wij willen jullie een goede week toewensen, hopen dat er veel kinderen mogen komen.
    En dat jullie Gods liefde kunnen laten zien en mee mogen geven.
    Groet van familie de Waard.

• 21 Juli 2019 - 16:42

Joop En Joke De Bruin:

Fijn dat de 1e dag goed verlopen is en verder een fijne en zinvolle week toegewenst.
    Groet Joop en Joke de Bruin.