Vertrek - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Karsten

Blijf op de hoogte en volg Diaconale jongerenreis 2018

20 Juli 2019 | Nederland, Giessen-Oudekerk

Sommige van ons pakten vanmorgen vroeg nog even snel hun tas in om netjes kwart over 7 te verzamelen bij de Oude School. De één is beter aan dit tijdstip gewend dan de ander maar het enthousiasme zit er goed. We hebben er zin in met z’n allen!

De vraag waarbij we met z’n allen deze reis een beetje extra bij zullen stilstaan is: ‘Waarin zie jij de hand van God?’

Na deze vraag te hebben opgeslagen in onze hoofden, zijn we snel gaan rijden richting Schiphol. Bedankt! Aan alle ouders die gelegenheid zagen om ons naar Schiphol te brengen.

We hopen snel antwoorden op bovenstaande vraag met jullie te delen in de komende nieuwsberichten. Op het moment van schrijven zitten we op Schiphol te wachten voordat we kunnen boarden. Tot onze verbazing is het verrassend rustig op Schiphol en waren we binnen 10 minuten door de douane heen. Straks gaan we met z’n allen de lucht in en voor een paar van ons is dat wel spannend want het is de eerste keer vliegen. In ieder geval verloopt de reis tot nu toe voorspoedig.

Tot snel!

Amber, Anne Fleur, Anne, Arlene, Auke, Daan, Diederik, Eva, Hessel, Ilze (met een 's'), Jarnoud, Jasmijn, Jorin, Karsten, Laura, Mathijs, Nienke, Rob, Thirze, Wiebe, William, Henk, Ronny en Jorrit

• 20 Juli 2019 - 15:39

Riens En Annette :

Heb het goed met elkaar, veel succes met jullie uitdagingen en mooie ontmoetingen gewenst!

• 20 Juli 2019 - 17:24

Corry Bolder:

Heb een heel mooie tijd met elkaar en met ieder die jullie gaan ontmoeten.

• 20 Juli 2019 - 18:41

Marius Voets:

Goede reis en gezegende tijd daar in Hongarije.Ben benieuwd naar jullie verhalen en verslagen.

• 21 Juli 2019 - 04:31

Gerard En Betty:

Hoi allemaal. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij wensen jullie een goed samen zijn in Hongarije. Voor vandaag een goede zondag gewenst met elkaar. Maak er wat moois van. In ons gebed met jullie verbonden.
    Warme groet van uit Slowakije