Binnenkort op reis - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu Binnenkort op reis - Reisverslag uit Giessen-Oudekerk, Nederland van Diaconale jongerenreis 2018 Hongarije - WaarBenJij.nu

Binnenkort op reis

Door: Ronny

Blijf op de hoogte en volg Diaconale jongerenreis 2018

25 April 2018 | Nederland, Giessen-Oudekerk

beste allen,
Aankomende zaterdag gaat het gebeuren!! Om 5:15u vertrekken we met 21 jongeren naar Hongarije, Tata om precies te zijn. De meeste voorbereidingen zijn gereed. Tassen worden hopelijk nog voor koningsdag ingepakt anders lukt het misschien wel niet meer ;-)

We zullen je iedere dag op de hoogte houden van onze reiservaringen. We gaan op verschillende plekken aan het werk. Zaterdag en zondag zullen in het teken staan van reizen, ontmoeting en kennismaking (ook met de baptisten gemeente in Tata). Maandag gaan de handen uit de mouwen!!

We hebben je email adres opgenomen in ons reisverslag. Waarom? Omdat je dit zelf hebt aangegeven, of je bent vorig jaar mee geweest, of je bent een ouder, of je kreeg vorig jaar ook al de reisverslagen, of je bent een bekende van een medereizigers. Hoe dan ook je staat op de lijst. Wil je dit niet: stuur dan even een mailtje naar ronny.van.renswoude@hggop.nl. Dan halen we je er weer af.

Grt,
Hessel Davy Jarnoud Daan dB Karsten Jorin Wiebe William Daan S Ruth Noemi Anne Fleur Dorith Karine Brent Diederik Geert Pieter Harriet Jorrit en Ronny